м. Одеса, вул. Рішельєвська, 68

Графік роботи

Гарантія

Компанія SUNComp надає гарантію на всі товари, що продаються в нашому інтернет-магазині, а також через дилерську мережу.

Всі товари, що продаються в нашому інтернет-магазині, а також через дилерську мережу мають гарантію. Термін гарантії, який надається нашою компанією, вказаний для кожного товару індивідуально. Компанія SUNComp зобов'язується прийняти та здійснити перевірку гарантійного виробу у найкоротший термін. Якщо в результаті перевірки нашим сервісним центром буде виявлено причину несправності товару з вини виробника, то компанія SUNComp зобов'язується усунути несправність шляхом ремонту виробу. У випадку, якщо ремонт виробу неможливий або недоцільний, компанія SUNComp зобов'язується замінити несправний виріб на новий або відшкодувати його повну вартість.

Компанія SUNComp не може гарантувати повну сумісність та правильну роботу запропонованого товару на виробі замовника.

Умови гарантії.

1. Товар, що підлягає гарантії, був придбаний безпосередньо у нас (покупець надав підтверджуючі документи (гарантійний стікер, товарний чек та гарантійний талон))

2. Гарантійний термін виробу не минув. (Термін гарантії вказаний на сайті, для кожного товару індивідуально. Дата продажу вказується на стікері або гарантійному талоні).

3. Серійний номер виробу є у базі даних нашої компанії, чи наявність нашого фірмового стікера. (товари з відклеєним, переклеєним або пошкодженим стікером на гарантію не приймаються!)

4. Виріб повинен бути переданий на гарантію у повній комплектації (у тому вигляді, в якому він був переданий клієнту: захисні плівки, кабелю живлення, зовнішня та внутрішня антистатична упаковка та інше), не порушені стікери та фірмові знаки виробника, пломби. Товар повинен мати чистий зовнішній вигляд, повинні бути відсутні сліди механічних пошкоджень, клею, сліди залиття, а також сторонні наклейки, написи та інші позначки.

5. Виріб експлуатувався за нормальних кліматичних умов, а також було дотримано всіх правил експлуатації.

6. Клієнт повинен заздалегідь попередити сервіс інженера або представника компанії про намір повернути товар за гарантією, відповісти на питання щодо характеру несправності, а також при необхідності отримати консультацію фахівця з самостійного усунення несправності.

7. Термін гарантійного обслуговування, прийнятого на ремонт виробу, може становити від 1 до 14 календарних днів з моменту надходження виробу до нашого СЦ і залежить від складності усунення несправності, а також наявності запасних частин на складі.

8. Компанія “SUNComp” не несе відповідальності перед клієнтом у разі виникнення будь-яких збитків, втраченого прибутку, переривання ділової активності, втрати інформації та інших матеріальних проблем, пов'язаних з неможливістю повноцінного використання придбаного товару.

9. Разом із гарантійним виробом клієнт повинен надіслати у роздрукованому вигляді повністю заповнену форму талона на гарантійне обслуговування (ПОСИЛКА), з детальною вказівкою характеру, виду та проявів несправності. Описи несправностей, озвучені клієнтом як «помер», «не живий», «глючить» тощо – не розглядаються.

10. Усі витрати на доставку несправного гарантійного товару до СЦ оплачує клієнт. Гарантійні товари з неоплаченою доставкою до СЦ не прийматимуться!

11. Гарантійність виробу визначається фахівцем нашого СЦ за більш детального огляду безпосередньо в СЦ. Якщо в результаті перевірки гарантійного виробу нашим інженером буде виявлено, що заявлений дефект виник у результаті неправильної експлуатації, або не є дефектом, виріб буде повернуто клієнту назад.

Обмежена гарантія.

1. Безкорпусні Матриці.

1.1 Безкорпусні матриці (матриці, товщина яких менше 3мм, без наявності зовнішнього корпусу по периметру, без відсутності вбудованих шарів відбивачів та підсвічування. Плата управління цього типу матриць підключена за допомогою гнучких шлейфів)

1.2 Гарантійний термін на безкорпусні матриці складає 3 місяці від дня відвантаження товару з нашого складу за умови встановлення даної матриці у нашому СЦ.

1.3 У разі самостійного встановлення даної матриці клієнтом надається гарантія на перевірку 14 днів з дня відвантаження товару з нашого складу. Під час перевірки даного типу матриці НЕ ЗНІМАЙТЕ захисні плівки, а також НЕ НАНОСИТЕ на матрицю клейку стрічку, клей та інші матеріали. При порушенні даних умов перевірки матриці гарантія на перевірку не надається.

2.Тачскріни (сенсорні стекла).

2.1 Гарантійний термін на тачскрин становить 1 місяць з дня відвантаження товару з нашого складу за умови встановлення тачскрину в нашому СЦ.

2.2 У разі самостійного встановлення тачскрину клієнтом надається гарантія на перевірку 14 днів з дня відвантаження товару з нашого складу. Під час перевірки тачскринів НЕ ЗНІМАЙТЕ захисні плівки, а також НЕ НАНОСИТЕ на тачскрин клейку стрічку, клей та інші матеріали. При порушенні даних умов перевірки тачскринів гарантія на перевірку не надається.

3.Батареї для ноутбуків

3.1 Гарантійний термін на акумуляторні батареї складає 6 місяців від дня відвантаження товару з нашого складу. Гарантія не поширюється на час заряду або розряду АКБ, а також кількість циклів заряду/розряду. Гарантія також не поширюється на залочені батареї через глибокий розряд.

3.2 Гарантія не поширюється за наявності термічних пошкоджень виробу, згорілих мікросхем та електричних ланцюгів, наслідків “гарячого” підключення;

3.3 Під гарантійним випадком розуміється неможлива експлуатація батареї ноутбука: не приймає заряду, час автономної роботи від батареї менше 5 хвилин, сильне здуття елементів батареї.

Наверх